LO – Årets Skolfoto

Hej hej!

Jag är en virrpanna (!) men när det är dags för skolfotografering eller skolavslutning så kommer jag alltid ihåg att fota INNAN barnen går till skola / dagis. Inför årets skolfoto hade jag fixat Leahs hår & hon kände sig jättenöjd (tur för mig) så det vill jag ha med i albumet. Det kommer ju självklart ett ”riktigt” skolfoto också men jag tycker det är kul med ett ”före-foto”🙂

LO SKOLFOTO 700pix
Bokstäver – Amy Tangerine

Skol 700 pix 3
Skol 700 pix 2
skol 700 pix 4
Nu drar jag mot solen några dagar!
Trevlig helg! // Anzan

anzan

http://static.inlinkz.com/ppr.js

En reaktion på ”LO – Årets Skolfoto

Kommentera

