En av mina must-haves…

…är en pincett!

En pincett är toppen till mycket – bland annat att hålla i småsaker, placera ut blingstenar, flytta runt saker – allt som är smått och pilligt. Du slipper t.ex. få lim på fingrarna när du limmar bokstäver eller annat smått om du nyper fast det du ska limma med en pincett.

I butiken finns det en toppenbra pincett från EK Success som heter Craft Tweezers.

CraftTweezers

Den här sorten är dessutom så fiffig att den öppnas när du trycker ihop den och klämmer åt när du släpper. På så vis slipper du sitta och blåhålla när du använder den och inte vill tappa småpysslet.🙂

Ett hett tips från mig – jag skulle nämligen INTE vilja vara utan min pincett!

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

2 reaktioner på ”En av mina must-haves…

    • Hoppsan! Ja, då kanske du ska köpa en ny som är bara din. Kanske kladda lite färg eller lim på den så att sonen inte blir sugen på att ”sno” den också?😉

Kommentera

