PL – Första skolavslutningen

Project Life – åh, vad det är kul!

Innan project life blev stort inom scrapbookingvärlden så gjorde jag en hel del layouter (och gör fortfarande) men kände att jag hann ju aldrig med att scrappa alla de där fina bilderna jag tog på Kajsa bland annat. NU, efter att jag har upptäckt project life, så är det så mycket lättare att känna att  man får med fler bilder i sina album, utan att det behöver bli stora eller överfulla album. Jag gillar det lilla formatet och det fungerar så bra med fotografier i storlek 3×4 inches – jag får plats med så mycket mer och hinner ändå ”berätta mina historier”.

Dagens sida visar tok-Kajsas första skolavslutning med bilder från klassrummet och middagen efteråt. Söt och sommarfin och på glatt humör!🙂 Kan det bli bättre?

FörstaSkolavslutningenPL_Pysslo01

FörstaSkolavslutningenPL_Pysslo02

PL-korten kommer från ett mönstrat papper som heter ”Lass” från KaiserCrafts kollektion Oh so Lovely och jag tycker verkligen om de här papprena som man kan skära till – många kort för lite pengar!🙂 Om man sen vill dekorera dem lite extra, som jag har gjort, så kan man göra det efter tycke och smak.

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

En reaktion på ”PL – Första skolavslutningen

Kommentera

