Project Cardmaking…!

Jag har massor av snygga Project Life-kort liggande härhemma. Dubbletter och trippletter och allihop i en dammig lådda som inte gör någon glad… tills nyss!

”Waste not – want not” som det heter, tänkte jag och så fick mina PL-kort teama ihop sig med ett gäng ”spillbitskort” i udda format (ca 13,5×10,5 cm. Det är fyrkantiga kortstommar jag kapat av kanterna på, för att jag behövde vita remsor att stämpla text på… ;))

Tillsammans med lite blandad washitejp, bling, Martha Stewart-fjärilar och så självklart dies/stämpelseten från Hero Arts och några textstämplar från Paper Smooches, så blev det både lagom kvällspyssel och ett bra kortset att ge bort till någon – eller för all del att skicka runt i Sverige.

Såhär ser korten ut:

zarischka PL cardset

zarischka PL cardset yellow  zarischka PL cardset pink  zarischka PL cardset blue

Ha en fin dag!
/Zarah

6 reaktioner på ”Project Cardmaking…!

  1. Åh, vad fint! Plötsligt känner jag att den där stora lådan med PL-kort kanske kan få ett nytt liv även i mitt hem. Vad skulle jag göra utan min lillasyster som inspiratör?

Kommentera

