Uppmuntrande kort….

Hej! Här kommer mitt första inlägg här på Pysslotekets blogg. Har fått förmånen att gästa en månad. Det ska verkligen bli jättekul. Jag börjar med att visa upp två kort som jag har gjort med Sizzix fantastiska fågelstämplar, Crazy Birds. De är ju hur söta som helst.

birds1

Har färglagt fåglarna med Distress Markers, pistage, mermaid lagoon, twisted citron och mustard seed. Jag är förtjust i de nya färgerna som kommit.

birds2

Kaiserkraft har vackra papper. Dessa med färdiga texter kan användas till mycket. Papper som liknar en tidnings sida funkar alltid för mig att skapa med.

birds3Kaisercraft har papper som ser ut som plankor. Dessa är turkosgröna och hur sköna som helst. Serien Blue Bay är en favorit.

birds4

Älskar att stänka färg. Jag gillar verkligen Distress Spray Stains. Det är mycket pigment i dessa färger. Den vita sprayen täcker otroligt bra. Har även använt silver och svart.

Birds5

Blommorna kommer från Petaloo och allt limmas med Tacky Glue

Tack för att ni kikade förbi.

Kram Katja/Mezzanotte

2 reaktioner på ”Uppmuntrande kort….

Kommentera

