Naturens under

Hej!

Jag heter Päivi och hade turen att vinna en av Pysslotekets utmaningar i somras och i och med det fick jag chansen att gästa här vilket jag naturligtvis ville. Jag fick ett fantastiskt paket av Anna. Hon kan verkligen sätta ihop material som passar perfekt ihop och dessutom som passar perfekt till mig🙂

DSCN4518

Jag börjar med att visa en layout jag gjort med otroligt fina papper från Kaisercraft. Ganska ofta tycker jag om att lämna mycket ”white space”, i detta fall är det visserligen inte vit yta jag lämnar men jag tycker detta papper är så vackert med sin trästruktur att jag gärna ville visa mycket av det. Bakgrundspappret heter Sea Breeze. Sedan har jag även använt mig av MIsty, Sky Blue och Placid.

Jag började med att sprätta runt lite med vattenfärg på bakgrunden i rätt diskreta färger.Fortsatte sedan med att bygga på med lager av blad/kvistar, blommor och papper. Blommorna är Petaloo – Textured Elements Daisy, det är många i ett paket och i flera olika storlekar. Verkligen fina!

DSCN4520

Bladen/kvistarna och rubriken har jag skurit ut i vit Bazzill cardstock med min Silhoutte. Smyckade bladen med lite Primas Micro Beads och Primas Glass Beads.

Ha det bäst!

Päivi

3 reaktioner på ”Naturens under

Kommentera

