Farväl

Hej på Er,
Idag blir det mitt sista inlägg här som Gästdesigner. Tänk vad tiden går fort. Helt galet.

Så jag kör på med mina kortvikningar.
Den är en favorit som jag gör alldeles för sällan. Enkelt men effektfullt.

1 okt b

Jag har använt papper från Maja Design.
När man gör denna vikning går det åt ett helt 30×30 papper och man lär tänka på att båda sidorna av pappret kommer synas.

1 okt a

Här ser Ni även kortet som är nedstoppat, med lite plats för en personlig hälsning.

Det var alltså allt från mig. Ett stort tack för att jag fått vara med och inspirera!
Ett stort tack till designteamet, Er och till Anna så klart.

Ses i cyberspace!

2015-06-24 20.05.35

Kommentera

