Pocket scrap – September 2015

Hej hej!

Ännu en månad har gått & det betyder nytt månadsuppslag i mitt album! Försöker få ner lite av varje i ett uppslag varje månad, de där fotona man vill ha med men inte alltid orkar/vill göra en egen sida om.

Har tydligen en Vit/Rosa/Svart period i mitt skapande🙂

Uppslag 700pixVä 700pix
Vä2 700pix
Hö 700pix
Hö2 700pix
Nu tackar jag för mig här inne! Det har varit superkul att få vara med & förhoppningsvis inspirerat någon med både PL & LO:s!
Och tack för snälla kommentarer på det jag lagt upp!!!

Trevlig helg! // Anzan

anzan

http://static.inlinkz.com/ppr.js

3 reaktioner på ”Pocket scrap – September 2015

  1. Jag kommer sakna dina otroligt fina alster och fina inlägg! Tack för all inspiration!! Hoppas att ni får vara lite friskare hemma framöver! Kram kram!

Kommentera

