Nu kanske ni undrar varför jag gör såhär?

Det har INTE att göra med att Gula Sidorna finns på internet. 

Däremot har det med JUL att göra. Ja, jul. Som i julkort, den här gången, inte bara julvisor-med-tacksamhetstema eller julstämplar använda på icke-juliga vis, som i mina tidigare inlägg… 😉
Om du inte alls, alls, ALLS vill tänka på jul, ännu, är detta troligen ett inlägg som är ganska dåligt lämpat för dig. Om du däremot börjat klura litegrann på julkorten, och kanske vill ha en gnutta inspiration i pysslandet, så är det liksom precis din tekopp!

Ta någon hårt i handen, för nu bär det av!

zarischka xmascardstack papersmooches paper smooches christmas_zarischka zarah yournextstampsketch august15

Såhär ser de ut, mina julkort för iår! Att ni inte får titta sådär OTROLIGT noga på högen med kort i vänstra bilden, beror på att man aldrig kan vara säker på vem som läser den här bloggposten, och det hade ju varit (som River Song i Doctor Who, skulle ha sagt) ”Spoileeers!”

Så vad beror nu min tidiglagda julpost på? Jo, sörru, min käre Watson (den här bloggposten blev verkligen KNÖKFULL med skumma citat och popkulturella referenser), det beror på att Anna just nu inte har det här setet med underbara Paper Smooches-stämplar – och dies – i butiken så därför måste jag ju fresta er i tid så att ni kan försäkra henne om att jag appselut har rätt i att hon måste ta in dem igen! 😉
Ni känner kanske igen Hero Arts-dien vid det här laget, förresten? Den kommer tillsammans med ett gäng matchande stämplar. Mycket praktiskt!

Man får inte vara dum, vet ni! (Då blir man vuxen.)

Ha en riktigt fin dag, och glöm inte att inspiration är som kärlek. Den blir bara större ju mer man tar av den och ger bort den!
/Zarah

Uppdatering: Stämplarna finns nu på Pyssloteket igen! Här hittar ni dem. 🙂

6 reaktioner på ”Nu kanske ni undrar varför jag gör såhär?

    • Haha! Tack så mycket! Jo, men lite nörd måste man ju vara – det är bra för själen! (River är för övrigt min favorit. :))

  1. Så smart, att göra många kort i liknande modell, men jag får inte RIKTIGT koll på vilken stämpel och vilken dies vi ska be Anna beställa, men jag gillar iden så det får hon gärna fixa.
    // Inga

    • Visst är det smidigt med lite löpande band-kort när man ska göra många? 🙂
      Det här setet heter ”Warm Hearts” och är min stora favorit. Visst är de söta, stämplarna? Maila Anna på info@pyssloteket.se så kan hon hjälpa dig! 😀

  2. Underbart fina Z-kort – nu blev ju till och med en grinch som jag sugen på att börja klura på julkort… :O Ja, det är sant!! 😀

    • Goding! Tack! ♥
      …och du ANAR inte hur mycket jag önskar att jag kunde gå din CAS-julkortskurs… Sååååå mycket!

Kommentarer inaktiverade.