Här bor jag

Gjort en välkommen skylt. Det har getts i inflyttningspresent. Den har getts bort till en nybliven husägare med hund.

hund1

Metallskylten är slipad innan jag har målat kanten runt om. Jag har använt Distress Paint-Metallic- Tarnished Brass. Även haft på lite av Primas Texture Paste- Gold Crackle.

Har därefter skurit ut i svart cardstock som jag har fäst med Mod Podge- Matte. Ovanpå den svart cardstocken har jag limmat på Kaisercrafts papper Time Machine-Gears.

hund2

När jag har fäst text och bild så lackar jag över allt med Mod Podge- Gloss.

Tack för titten! Kram Katja/Mezzanotte

Kommentera

