Bus piraten

Hejsan!

Även idag blir det en layout från mig, denna gång i lite annan stil än de två förra🙂

DSCN4542

Jag har alltid gillat Echo Park kollektioner och  Echo Parks papper passar så ofta utmärkt till layouter med foton på barn. När jag såg dessa papper visste jag på en gång vilket foto jag skulle scrappa, ett foto som länge väntat på att bli scrappat.

Jag gillar färg och använder gärna färgglada papper på vit cardstock som jag rätt ofta börjar med att stänka på lite vattenfärg. TIll den här layouten har jag använt mig av papper från Echo Parks Pirates’ Life kollektion, Pirate Stripes, Scallywags och Pirates Words.

DSCN4543

Som dekoration till layouten har jag använt mig av Element stickers. Några av stickersen fäste jag direkt på layouten och några först på spillbitar av cardstock som jag sedan klippt ut och fäste med 3d kuddar för att få lite distans. Till rubriken använde jag mig av My Little Shoebox – Mini Alphabet Stickers.

Ha det bäst!

Päivi

En reaktion på ”Bus piraten

Kommentera

