Sent ska syndaren vakna…..

Jag tror att jag löper en allvarlig risk att få sparken från designteamet snart! Förra lördagen glömde jag helt bort att blogga, kom på det framåt onsdag, och idag kom jag på det när mer än halva dan har gått. Skärpning! Bot och bättring utlovas!

Som tur var hade jag en halvfärdig tag som jag kunde färdigställa. Jag har börjat med att färga in tagen med distress stain, Black soot, och lite svart glimmer mist. Sen använde jag en stencil från Tim Holtz som heter ”Batground” tillsammans med Hero Arts svarta dyna; ville ha en lite svartare svart än Black soot ger. För att få lite struktur så la jag på stencilen igen och gick över den med Clear texture paste från Ranger (tillfälligt slut). En liten klutt av pasten blandade jag med Primas glass glitter, ”Platinum”,  för att få lite variation.

annat4 (3)

annat4 (1)

Stämplarna, färglagda med Copics, heter ”Booyah” och kommer från Lawn fawn. De verkar också vara slut för tillfället.

annat4 (2)

Tack för titten! / Babsan

gunilla

 

En reaktion på ”Sent ska syndaren vakna…..

  1. Haha! Tror risken är mycket mycket försumbar… men om du pliktar ed såhär roliga grejer så… varsågod att känna dig skyldig!😉 Så himla läckert!

Kommentera

