Tack för mig 1!

Jag har haft förmånen att få tillhöra Pysslotekets designteam i snart 3 år! Ett härligt gäng med Anna i spetsen som alltid inspirerar och fixar allt! Jag har trivts och trivs fortfarande jättebra men nu har jag bestämt mig för att kliva av och dagens inlägg blir mina sista som ordinarie DT medlem. Först visar jag två kort med handklippta målade svampar och ett äpple i rosa och grått. Distress Markers är helt underbara om man vill måla utan skarpa kanter. Jag återkommer med ett inlägg till i eftermiddag🙂

IMG_5245

IMG_5246

IMG_5249

IMG_5250

Collage8

Ha en skön söndag!

birgit

http://static.inlinkz.com/ppr.js

4 reaktioner på ”Tack för mig 1!

  1. Nejmen vad sorgligt! Jag är ett STORT fan av dig och dina fantastiska, inspirerande kort och jag kommer att sakna dem här! Önskar dig all lycka i livet, dock.🙂

Kommentera

