Tack för mig 2!

Med dessa små boxar/askar vill jag tacka Anna, alla DT och ni alla som tittat och gillat det jag gjort!

Den cylinderformade passar för värmeljus och den andra kanske för lite godis!

 

IMG_5270

Jag har använt de fina

WRMK – Clearly Posh – Paper Pad 6×6

Perfekta för jul- och nyårspresenter

30336674-origpic-7faf72

Tack för mig och ha en härlig höst!/Birgit

En reaktion på ”Tack för mig 2!

  1. Nä… nu har du varit borta för länge, kom tillbaka!!😉
    Skämt åsido hoppas jag att du kanske komemr gästa här igen framöver, för jag ÄLSKAR dina grejer, och dessa askar är verkligen inget undantag. Så sööööta!

Kommentera

