Vi återgår till den VANLIGA galenskapen!

Idag blir det ingen jul i mitt bloginlägg, govänner – nä, jag kände att jag skulle låta er andas ut litegrann igen…
…men känn er aldrig för säkra, för man vet liksom inte riktigt vad jag kan få för mig.
Jag är som Emil i Lönneberga, på så vis, fast något mindre benägen att stoppa in huvet i soppskålar och såna saker.

I det här inlägget blir det dock inga små linhåriga gossar från djupaste Småland. Däremot ett kort inlägg  med en glad hund från Paper Smooches-setet Chubby Chums som, i skrivande stund, är slutsålt men som Anna gissningsvis har på väg in igen, för de är ju bara SÅ oemotståndliga!
(Eller hur Tettiz, visst är de? ;))

zarischka papersmooches madprops

Ha en riktigt härlig, inspirationsfylld dag!
/Zarah

2 reaktioner på ”Vi återgår till den VANLIGA galenskapen!

Kommentera

