Prima Marketing – Oil Pastels Crayons

Prima Marketings vattenlösliga kritor går att gör mycket fint med!

6a00d83451cc5c69e201b8d151e4d8970c-700wi

Här kommer en video som visar hur de funkar:

 

annaM

http://static.inlinkz.com/ppr.js

2 reaktioner på ”Prima Marketing – Oil Pastels Crayons

    • Om du menar stämplarna från W plus 9 så är det inget jag kan ta hem i nuläget. Mina leverantörer har inte de stämplarna.
      Om det är något du vill kolla om jag kan ta in så är det bara att du mailar anna@pyssloteket.se så kollar jag upp om jag kan få hem och pris på produkten. 😃 /Anna

Kommentera

