Piratkort

Ahoy!

Ganska ofta när jag gör kort så färglägger jag ett stämpelmotiv som jag klipper ut och använder på kortet. Idag visar jag ett kort där jag istället använt mig av stickers som jag fäster på spillbitar av cardstock och klipper ut.

DSCN4562

Till detta kort har jag använt mig av Echo Parks papper Pirate Life – Pirate Stripes  och stickers från samma kollektion. Rodret har jag skurit ut med min Silhouette i svart cardstock.

DSCN4561

Jag fäste mönsterpappret med 3d kuddar för att få lite distans till kort stommen och limmade även på lite Primas Glass beads.

Resultatet ett snabbt och enkelt gjort Piratkort🙂

Ha det bäst!

En reaktion på ”Piratkort

Kommentera

