Loved – LO – clean & simple

Det är söndag igen och det är jämn vecka och det innebär att det är min tur att försöka inspirera er med en layout som är ganska clean & simple. Jag har använt underbara papper med trämönster från KaiserCraft – jag bara älskar dem – och några få stickers från Simple Stories. För att det inte skulle kännas platt och livlöst så använde jag såklart en massa 3D-kuddar för att lyfta sidan (i dubbel bemärkelse).🙂

När jag har byggt upp sidan har jag dessutom knölat till papprena lite så att det blir lite mer liv och rörelse i kompositionen – jag gillar att knöla, riva kanter eller distressa.🙂 Några små blingstenar fick vara pricken över i:et.

 

LovedLO_Pysslo01 LovedLO_Pysslo02 LovedLO_Pysslo03

Tack för besöket!

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

2 reaktioner på ”Loved – LO – clean & simple

  1. Så himla, himla babiansnyggt! Och hur göööör du för att fota LOs så fint? Ser ju ut som en digi, nästan! Jag älskar din stil, den här LOn gör mig glad.🙂

Kommentera

