Home is wherever I´m with you

En canvastavla med kärleken. En canvas som är 30×30 cm Många små detaljer och canvas tavlor är något jag bara älskar och skapa.

home1

I botten som extra struktur så har satt fast lite manillatags med hjälp Mod Podge Matte. Även en stencil- Lace med vackra blommor från Tim Holtz som skapar struktur i botten. Till strukturen har jag Modeling Paste. Har målat över allt med Heavy Gesso från Prima.

home3

Har ”kluddat” lite med mist. Kladdar på lite av Distress Spray Stains i  färgerna guld och silver.  Jag suddar ut med fingret lite här och var. Platta vita blommor Pura Flowers- Alexa.  Även Botanica Bloom i färgen teal finns med. Lite här och var har jag strösslat ut MicroBeads från Prima i guld och silver.

home2

Texten kommer från Kaisercrafts papper Blue Bay – lagoon. Har även papper från Kaisercraft i bakgrunden, pappret Blue Bay- Placid.
home4

 

Bruna pärlor-Glass Pearls har jag limmat fast på lite olika ställen. Har limmat med Quick Dry- Tacky Glue.

home5

Mycket färgstänk…. Distress Spray Stain i Blacksoot ger svarta täckande stänk.
home6

Vill samtidigt tacka Pyssloteket, Anna med team för den här roliga månaden som gästdt. Pyssloteket har ett sortiment som passar alla.

Finns inte det man söker så är Anna snabb på att beställa hem det man önskar.

Ett stort tack till er som kikat in och tittat på mina alster.

 

Kram Katja/Mezzanotte

En reaktion på ”Home is wherever I´m with you

Kommentera

