Crazy birds for crazy parents!

Oktober är en månad fylld av födelsedagar! Vi har precis firat min mamma och pappa som fick varsitt kort med Timpans Bird Crazy!

IMG_5943_iphone

Pappren kommer från Ep The story of fall. 6×6 block.

IMG_5946_iphone

Närbild på ballongerna. Gjorde en liten vit markering med mina nya Uni-ball Signo penna. Superbra!

IMG_5944_iphone

Pappas kort. Papper från samma block. Den perforerade dien är privat.

IMG_5945_iphone

Jag har använt mig av de tillhörande diesen till fåglarna. Stämplar allt två ggr och färglägger sedan bara vingar och det andra jag vill stansa ut på den ena bilden. Den andra färglägger jag helt. La lite glossy accents på ögonen också.

Färglagt med copics.

IMG_5947_iphone

Ett bonuskort med kloka ord från dyan reaverley. Det här kortet är färglagt med distresser istället. Grenen med blommorna är från ett privat stämpelset. Eventuellt kommer dessa finnas i butiken i framtiden!

Det var allt från mig, ha en trevlig dag!

MalinT

http://static.inlinkz.com/ppr.js

En reaktion på ”Crazy birds for crazy parents!

Kommentera

