Selfie

Hej!

Idag visar jag en layout med ett Selfie foto, så får ni se hur jag ser ut😉 Ett foto som jag tog i somras när vi var med familjen till Storforsen.

DSCN4590

Här har jag använt mig av papper från två olika kollektioner Echo Park och KaiserCraft. Pirates’ Life – Scallywags från Echo Park och Blue Bay – Misty från KaserCraft. Båda rätt neutrala papper som passar utmärkt till allt.

DSCN4594

Till bakgrunden har jag använt mig av en KaiserCraft stämpel – Grafitti, och en läcker TCW mask – Aztec tillsammans med Modelling Paste Båda väldigt användbara när man skapar layout bakgrunder.

Till dekorationer har jag använt mig av Studio Calicos Wood Veneers, som jag färgat in lite med vattenfärg, blommor från Petaloo – Textured Elements Daisy och bling Double Dot Jewels från Bo Bunny.

Rubriken Selfie har jag skurit ut med min Silhoutte i Bazzills Foil Cardstock

Ha det bäst!🙂

En reaktion på ”Selfie

Kommentera

