Bird crazy – crazy bird

”-Näe, jag ska inte ha Bird Crazy-stämplarna.” Så lät det inne på Pyssloteket på onsdagen. Sen fastnade de i mitt huvud. Rejält. Så på lördagen stod jag där i butiken med stämplar, dies och accessoarer…. Famous last words. Sen jag kom hem med dem har jag inte kunnat lägga bort dem, de är ju så fantastiskt användbara! Idag ska jag visa 4 olika kort med samma stämplar men helt olika teman.

Ett halloweenkort (tillsammans med stencilen Batground),

kort244 (1)

kort244 (2)

ett födelsedagskort från två ruggugglor (tillsammans med stencilen Microbial),

kort245 (1)

kort245 (2)

ett julkort (tillsammans med en text från Dyan Reaverly’s ”Christmas words”)kort246 (1)

kort246 (2)

och ett ”bara för att”-kort (tillsammans med privata texter).

kort247 (1)

kort247 (2)

Med rätt accessoarer  (och distress ink) kommer man långt!

Tack för titten! / Babsan

gunilla

http://static.inlinkz.com/ppr.js

Kommentera

