Kort utan stämplar

Lawn Fawn gör ju inte bara stämplar utan också supersnygga dies av hög kvalitet. Idag visar jag två kort där jag använt just deras dies, Lawn cuts, och så distresser och lite bling.

IMG_4058

På det första kortet har jag använt Puffy cloud border och distresser i blå toner. Dessa har jag sedan fäst på kortstommen med 3D-kuddar. Ordet hugs är utstansat i Bazzill foil cardstock och fäst med Stick-it på bakgrunden. Lite bling från Bo Bunny och så är det färdigt för att skickas till någon som behöver en kram.

IMG_4059

Jag har gjort på exakt samma sätt på det andra kortet, fast här använde jag Stitched hillside borders och ordet thanks och lät kortet gå i gula och röda toner. Ha det gott! /Hanna

dt

http://static.inlinkz.com/ppr.js

2 reaktioner på ”Kort utan stämplar

Kommentera

