Höstträd!

Höstens hype verkar bli layeringstamps! Nu har jag förälskat mig djupt och innerligt i (bland annat) ett set från Hero Arts som heter Color Layering Fall Trees… helt magiska.. jag ska visa!

IMG_6239_iPhone

Här är det första…. Stämplat stammen med archival ink och sedan löven med distressdynor i tre olika färger… har sedan spritsat lite vatten över.
Texten är också archival ink och kommer från Paper Smooches setet Apologies som är galet användbart!

FullSizeRender (1)_iPhone

Samma stämpel. Stammen och test med archivaldynor… men här stämplade jag ett gäng löv med en versamark dyna och embossade med pulver från ranger som heter tinsel snowflake. Tyvärr slut men kommer snart in igen!

FullSizeRender (2)_iPhone

Här samma princip som ovan… I just löööööööööv it! Ritade en marklinje med en urgammal halvtorr embossingpenna och embossade den också.

Anna fick in ett av dessa set… det snodde jag… men jag vet att det kommer in ett gäng redan i morgon fredag.. pass på! Jag gissar att de kommer gå åt fort!

Nästa stora nyhet är stämplar från Altenew. Ett märke som mig veterligen inte finns att köpa i sverige. De har lite olika storters stämplar men framförallt har de helt magiska layeringstamps. Jag äger två set sedan tidigare… eller fler… :O  Å jag älskar dem! Jag är så glad att vi lyckats övertala Anna att ha dem i sortimentet!!

IMG_6252_iPhone

IMG_6251_iPhone

Kolla in rosorna!! Jag bara dör! Man stämplar dem ovanpå varann i flera lager och dimensionen blir helt fantastisk! Ett måste!

Snart i en butik nära dig!😀

MalinT

http://static.inlinkz.com/ppr.js

Kommentera

