Lekfullt

Som så många barn har vår son älskat att klä ut sig när han var mindre. Och en av många favoriter var naturligtvis att klä ut sig till pirat.

Idag visar jag en lite lekfull layout med mönstrat papper från Echo Parks Pirates Life kollektion

DSCN4638

Som så ofta har jag använt mig av vit cardstock tillsammans med mönsterpapper, Pirates Stripes och Pirates Words.

DSCN4639

Dekorerat med Pirates Lifes – Element stickers och till rubriken har jag använt mig av Mini Alphabet stickers.Stickersen har jag både fäst direkt på layouten och på spillbitar av cardstock som jag klippt ut och fäst med 3d foam squares

Ha det bäst!

Kommentera

