Warm hearts!

Efter att jag gjorde ett par inlägg med de söta granarna från Paper Smooches-setet Warm Hearts, så fick Anna förfrågan om att ta in dem igen och VIPS fanns de i sortimentet. Dagens tips blir alltså: Om ni ser något ni gillar och detta något inte finns i butiken just nu, maila Anna! Hon har oftast möjlighet att hjälpa till, och hon är mycket trevlig och lätt att ha att göra med (hon är ju Smålänning!) så tveka aldrig att fråga. Fråga kostar inget, som ni vet! 😀

Idag tänkte jag även tipsa om att det för tillfället är KNÖKFULLT med Stickles på Pyssloteket, och eftersom jag inte gjort något Sticklat inlägg på länge, så kommer här ett mycket, mycket enkelt julkort med Warm Hearts-granarna, stickles och Glossy Accents (på hjärtat) samt den underbart fina Inkido-stämpeln Julkramar. (Jag norpade åt mig den sista, tror jag, men det finns andra jättefina julstämplar -på svenska såväl som engelska -i deras utbud). Tillsammans med ett halvt journalingkort monterade jag alltihop på en färdig kortstomme, och gav kortet ett extra litet lyft med 3d-foam under granarna. Sista detaljen blev ett par paljetter jag hade i min låda.

Snabbt och enkelt.

Hoppas att det kan inspirera!

zarischka papersmooches julkramar

/Zarah

Kommentera

