Tack för mig

Hej alla!

Idag avslutar jag min gästperiod här i Pysslotekets blogg med att visa ett Grattis kort.

DSCN4645

Till detta kort har jag använt mig av vit cardstock som stomme, mönsterpapper från KaiserCraft, Blue Bay – Placid och bakom mönsterpappret har jag lagt Bazzills Foil Cardstock. Blomman är från Petaloo – Textured Elements Daisy, många fina blommor i ett paket som man kan antingen använda för sig eller bygga lager på lager av.

DSCN4648

Swirlen, bladen och grattis texten har jag skurit ut med min Silhoutte. Halvpärlorna är från BoBunny – Double Dot jewels.

Vill jag tacka er alla som kikat in här i bloggen på ”mina” fredagar🙂 Stort tack för kommentarer och ”gilla” både här och i Facebook. Ett stort tack till Anna och DT teamet för att jag fått gästa här och ett super stort tack till Anna för ett fantastiskt GDT paket jag fått skapa med.

Ha det bäst!🙂

En reaktion på ”Tack för mig

Kommentera

