Var är Grinchen?

Ja, jo, de kallar mig Grinchen. JAG kallar mig själv Grinchen. Ni vet, den där barnboksfiguren skapad av Dr Seuss som avskyr julen över allt annat och som stjäl julen för alla dem som vill fira? Hur som – jag är inte så förtjust i allt vad julhets och julpynt och sånt heter, MEN jag gillar att göra julkort, så när Grinchen är tillfälligt frånvarande så passar jag på att göra lite julkort.🙂

Godjulgranar_Pysslo01

Godjulgran_Pysslo02

MerryChristmasgranar_Pysslo01

MerryChristmasgranar_Pysslo02

MerryChristmasgranar_Pysslo03

Julkort i olika färgställningar, men med samma stämpel och die-set från Hero Arts som heter Holiday Tree – en favorit just nu:

31089734-origpic-bdfaac

Det sista kortet för idag är också gjort med samma set, men det har jag gjort lite mer clean & simple och kommer man på min julkortskurs i butiken så får man eventuellt testa att göra just ett liknande kort.🙂
Julkramar_Pysslo01

Julkram_Pysslo02

Fina textstämplar från Vilda stamps, Clear Wink of Stella-penna och lite snöflingor med en Paper pen – det där ”lilla extra”.🙂 Nu återstår att se vilka som ska få dessa julkort i brevlådan i december…

Pyssla lugnt!

PyssloSignaturTettiz

En reaktion på ”Var är Grinchen?

Kommentera

