Merry merry chriiiistmas!

Det drar ihop sig! Dagarna tickar på och snart får jag äääntligen hänga upp adventsstjärnor. Jag hoppas verkligen att vi får en vit jul i år också! Ett gäng julkort idag då! Är ni med??
IMG_6248_iPhone

Första kortet är en lift från duktiga Babsans fantastiska höstkort som står i butiken! Pappren kommer från Echo Parks fantastiska serie Hello Winter!❤

IMG_6249_iPhone

Här är nästa. Jag har embossat kanterna på det bakre pappret i samma pulver som texten.

IMG_6250_iPhone

IMG_6253_iPhone

Och så min lilla äääälskling! Nacho Deer! Är han inte underbar?! Här kommer pappren från Bo Bunnys kolletion Sleigh Ride. Jag har färglagt med copics.

MalinT

http://static.inlinkz.com/ppr.js

Kommentera

