Tjohoo! I´m back

Hej!

Hihi, än slipper ni inte mig😉 I förra veckan gjorde jag mitt sista inlägg som gästdesigner men nu är jag redan tillbaka och har jag äran att få fortsätta ett tag framöver som fast DT i denna fantastiska blogg och för denna fantastiska butik.

Jag börjar min period som fast DT med en layout, precis som jag började min gästperiod.

DSCN4650

Här uppe i norr finns det en hel del som vill slippa mörkret och längtar efter snö. Barnen längtar efter att få åka pulka i backarna och ha snöbollskrig.🙂 Första snön kom och gick häromdagen och i väntan på vintern visar jag en layout med ett foto taget förra vintern.

Till vinterns alla foton finns de perfekta papprena från Echo Park – Hello Winter i butiken och som jag använt här, .

DSCN4652

Bakgrunden har fått små splashar av mist. För att få olika blå toner av Tumbled Glass misten så har jag tagit några droppar mist i en liten mängd vatten, fyllt på med mer mist och fått det lite mörkare och till slut använt färgen i sig.

Ha det bäst!

päivi

http://static.inlinkz.com/ppr.js

En reaktion på ”Tjohoo! I´m back

Kommentera

