En fisk till svärfar

Min svärfar fyller år och eftersom han gillar att fiska har jag gjort ett födelsedagskort med en fisk. Det var så kul att göra kort med tekniken Iris Folding, så jag gjorde även denna fisk i denna teknik. Det blir väldigt tjockt med alla remsor på varandra, så jag fäster papperet med fisken mot kortstommen med distanskuddar.

Fisk

Papperna är från serien Summer Crush från Maja Design. I dessa papper har jag även gjort en liten skylt till gästtoaletten. Kroken för gästhandduken gick sönder och den nya kroken hade ingen inbyggd skylt. Jag gjorde därför en egen med lite mönsterpapper och bokstavsstickers. Nu vet våra gäster vilken handduk de får använda. Eftersom det inte fanns åäö bland klistermärkena fick jag rita dit prickarna själv med en vit penna.

gäster

Materiallista:

Maja Design – Summer Crush – Dancing the Bop

Maja Design – Summer Crush – He Gives Her Flowers

Maja Design – Summer Crush – Long Summer Nights

Maja Design – Summer Crush – Snapshots

My Little Shoebox – Mini Alphabet Sticker – Bubbles

Kommentera

