Snöflingor i massor

blir det på mina julkort i år. Sist när jag var i stora staden och hälsade på hos Anna föll jag pladask för en snöflingestencil från Memory Box. Ni kommer få se många varianter med den stencilen inblandad framöver🙂 Först ut ett enklare:

2015-11-14 12.0

2015-11-14 12.1

Jag blandade Aleene’s glittersnow med Rangers tinsel embossingpowder och ännu mera glitter från gömmorna härhemma och applicerade genom stencilen. Hälsningen och snöflingan som är privata är embossade med guld på vellum,  nyupptäckt igen för mej! Det blir så läckert med vellum tycker jag. Här sydde jag fast den för jag tyckte det passade bra till inramningen med  stitched rectangles, en annan favorit som jag inte kan vara utan! More snowflakes to come!

karin

 

Kommentera

