12×12 pappers förvaring

Jag måste erkänna… jag har inte så där jätte bra förvaring till mina scrapprylar. Men jag måste ta och visa en av mina bästa förvaringar, nämligen förvaring för mina 12×12 papper (eller åtminstone till en del av dem😉 ).

DSCN4688

Tidigare hade jag bara en hög med papper här på mitt pysselbord.

Dessa ArtBin förvaringsboxar är stadiga och lätt att trava på flera på varandra och framför allt så rymmer de väldigt mycket.

Finns även som i 6×6 storlek.

20311932-origpic-790be2

Ha det bäst!

päivi

Kommentera

