Ge mig SNÖ NU!

Ja. Som Adolfson och Falk sjunger… ”Så ge mig trettio grader kallt, tomtar överalltoch en skog av gröna granar. Jag vill ha snötyngda hus, tusentals ljus, kulörta kulor i drivor..” Jag vill ha mkt snö och kallt…. NUUUU!

IMG_6450_iphone

Kolla! Det är ju fantastiskt! ❤

Har gjort ett kort på temat idag!
IMG_6452_iphone

Först har jag stämplat granarna (Hero Arts Color Layering Christmas Tree) med en vit dyna på kraft cardstock. Jag använder en pigment ink dyna från Hero Arts som heter Unicorn.

Sedan ser jag till att det är helt torrt och så stämplar jag ovanpå igen, med olika gröna nyanser.

IMG_6453_iphone

Sist skvätter jag lite vit akrylfärg blandat med vatten över allting med hjälp av min splatterbrush. Embossar texten med vitt embossingpulver och drar med dynan längst kanten längst ner och embossar där också för att få ett ”snölager”.

Kan jag få snö på riktigt nu? Tack.

 

MalinT

http://static.inlinkz.com/ppr.js

2 reaktioner på ”Ge mig SNÖ NU!

Kommentera

