Dessa presenter…

.. till barnens förskolelärare.. jag vet… det ÄR inget måste men på något sätt känns det viktigt att visa lite extra uppskattning såhär års. De tar hand om det finaste jag har (och andras!) hela dagarna.. det gör ett arbete som helt klart skulle göra mig knäpp….. :O
I år stod det helt stilla… tillslut fick det bli cameon som fick jobba lite. Julkulor med deras namn och en fin presentask till det. Sedan en chokladkaka i egengjort förpackning.

Allt är tillverkat med papper från Majas julserie Home for the holidays. Det jag gillar med den serien är att majoriteten av pappren kommer funka långt efter julhelgerna!

IMG_6520_iphone

Varsin chokladkaka. Ytterförpackningen i craft cardstock skapade jag själv i Silhouette Studio. Passar perfekt till en 100 grams kaka. Lite jobb med att skapa filen men nu är den sparat inför framtiden!

Stjärnan är en privat die. Man kan lika gärna göra snöflingor eller dylikt!

IMG_6521_iphone

Asken till själva julkulan är köpt i Silhouette Store. Det finns några olika varianter. Jag anpassade storleken efter just min julkula innan jag skar ut allting. Pappren från Maja Design.

IMG_6524_iphone

Här är själva julkulorna. Lim och glitter invändigt och sedan namnet utskuret i vinyl. En rosett fick avsluta.

IMG_6525_iphone

Ytterligare en kula.

IMG_6526_iphone

Den färdiga paketeringen! Hoppas de blir glada!

För er som har en cameo kommer jag dela med mig av skärfilen i pyssloteketgruppen!

MalinT

http://static.inlinkz.com/ppr.js

Kommentera

