Julen 2014

Julen är nu över och vi kan framkalla alla våra julfotografier och gotta oss i alla fina albumsidor vi kan skapa. Är vi renodlade kortmakare får vi helt enkelt börja fundera på nästa års julkort och kanske till och med börja tillverka dem – OM vi nu inte är mätta på julkort för ett tag framöver. Själv kommer jag att fylla på mina Sn@p-album med sidor och uppslag med bilder från julen, men jag har inte kommit så långt att jag hunnit börja ännu, så idag bjuder jag på en sida med bilder från förra årets julklappsfest med mitt ständiga scrapobjekt Kajsa:

PL_jul2014_Pysslo01

PL_jul2014_Pysslo02

PL_jul2014_Pysslo03

PL_jul2014_Pysslo04

Jag har använt fina papper från BoBunny (Sleigh Ride – Magic) som verkar ha tagit slut i butiken, men under kategorin Jul 2015 finns myyycket annat fint.

Pyssla lugnt!
PyssloSignaturTettiz

Kommentera

