Enjoy the view

Hej!

Fredag och min tur att blogga. Idag blir det en layout i härliga gröna toner från mig.

DSCN4785

Till den här layouten har jag använt mig av papper från KaiserCraft och Prima.

DSCN4786

En helt underbar wood veneer från Heidi Swapp fick bli rubriken denna gång. Tycker att den passar rätt bra till fotot som är taget i Storforsen, ett fantastiskt utflyktsmål här uppe i norr.

DSCN4787

För två veckor visade jag några tags som jag använt bland annat Primas Oil pastels på. Även på dessa tags har jag använt Prima Oil Pastels, både på kanterna och på stämpel.

Ha det bäst!

päivi

En reaktion på ”Enjoy the view

Kommentera

