Färdiga kortstommar

En lärare till mig sa för ca 27-28 år sedan att jag var en typiskt programerare för jag var lite lat och ville göra enkla lösningar… Hm… undrar vad hon menade med det!?!?🙂 Jag jobbar visserligen idag som systemutvecklare men jag vet inte om jag har så snabba och smarta lösningar alltid.🙂

Däremot när det gäller pyssel. Varför göra egna kortstommar när man kan köpa färdiga?

Idag vill jag tipsa om Pysslotekets stooooora utbud av färdiga kortstommar. Inte nog med att det är fina färdigt utskurna kortstommar så får man även med lika många kuvert till dem. De är dessutom riktigt billiga och bra kortstommar.

Det finns många olika i butiken, här två av dem.

24659838-origpic-0ab82324659930-origpic-558d2c

Fler storlekar hittar du i butiken.

Ha det bäst!

pc3a4ivi

En reaktion på ”Färdiga kortstommar

  1. Mja… Tycker din lärare hade lite fel! Att använda sig av smidigare, enklare och billigare alternativ är inte lathet – det är att vara smart och att värdera sin tid! Ju!
    Älskar de här kortbaserna, och kan verkligen inte tänka mig att börja skära och vika och joxa igen…😉

Kommentera

