Happiness

Allt oftare får jag plocka fram gamla foton på sonen då jag inte får alltid visa de nya fotona på honom🙂 Idag visar jag en layout med ett 8 år gammalt foto.

DSCN4985

 Har använt mig av papper från KaiserCraft till den här layouten.

DSCN4987

Lite splashar måste jag ju ha med förstås, denna gång är färgen från Primas Oil Pastels. Rubriken är skuren med min Silhouette.

DSCN4988

Tagen har jag slarvigt färgat in med hjälp av Prima Oil Pastels och vatten och sedan stämplat med en Hero Art bakgrundstämpel

DSCN4989

Även filmremsorna är utskurna med Silhouette

DSCN4990

På bakgrunden har jag också stämplat med min Hero Art bakgrundsstämpel och gett lite struktur på bakgrunden med en TCW stencil och modelling paste.

Ha det bäst!

pc3a4ivi

 

Kommentera

