Doodling

Min senaste besatthet är att doodla. Doodling, eller att doodla, är helt enkelt att ”bara” rita eller klottra. Jag sitter ofta med papper och penna framför tv:n och doodlar. Pennorna från Uni-Ball, Uni pin fineliner, är helt perfekta för detta ändamål och finns i en hel bunt olika tjocklekar på spetsen. När jag gjorde det här kortet fuskade jag dock och ritade och skrev först med blyerts innan jag fyllde linjerna.

Jag färglade med mina älskade pastellkritor från Prima och en water brush från Tim Holtz. Jag plockade upp färg direkt från kritan med penseln, väldigt smidigt.

IMG_4775

IMG_4774

Hoppas du blir sugen på att prova doodling, det är väldigt roligt och avkopplande. Ha det gott! /Hanna

dt

http://static.inlinkz.com/ppr.js

En reaktion på ”Doodling

Kommentera

