Stenciler, stenciler, stenciler

Jag älskar att använda stenciler så väl på kort som på layouter. Det finns mängder av olika sätt att använda dem på men för mig brukar det inte vara så avancerade sätt. Idag tänkte jag visa ett litet axplock av alla fantastiska stenciler som finns i butiken.

Jag börjar med några Tim Holz stenciler. Läckra!!!

stencil6

stencil7

stencil2stencil3

Sedan två urläckra stenciler från TCW.

stencil4

Den här stencilen använder jag ofta. Bland annat i ett inlägg som jag visade tidigare idag.

stencil5

Och till sist en stencil från Memory Box.

Hoppa nu in i butiken och kika på alla underbara stenciler. Du hittar dem här i butiken.

Ha det bäst!

Kommentera

