Vi älskar sommar – PL

Nu är det nästan 1 år sen dessa bilder togs – inte klokt vad tiden flyger iväg! Jag hoppas att vi får uppleva härlig sommar i år igen och att jag kan ta en massa fina bilder att stoppa in i mina album när hösten kryper närmare. I dagens inlägg bjuder jag på ett uppslag från Kneippbyns sommarland på Gotland – jag hade så många bilder att jag var tvungen att använda en extraficka – en Photo Flip Pocket – för att få plats med allt!🙂 Mycket behändigt.

KeepYourFocus_Pysslo01

KeepYourFocus_Pysslo02

KeepYourFocus_Pysslo03

Jag har såklart skrivit med en av mina favoritpennor – Uni-balls fineliner-penna – som jag också visar upp i en liten film här.

Pyssla lugnt!
PyssloSignaturTettiz

3 reaktioner på ”Vi älskar sommar – PL

Kommentera

