Trevlig Midsommar!

Midsommar! Härligt!

Här uppe i norr betyder det att det är ljust dygnet runt.

Idag visar jag två blommiga kort med stämplar från Altenew.

DSCN5160

På båda korten har jag även använt mig av Altenew stämpeldynor, de där små färgmatchade dynorna som finns i fyrpack i butiken.

DSCN5162

Som så ofta har jag klippt ut en del av motiven och monterat med 3d kuddar på kortet för att få lite mer volym. Denna gång har jag även stämplat blad och blommor direkt på kortstommen.

DSCN5163

Happy Birthday texten har jag skurit ut med min Silhouette.

DSCN5161

På detta kort har jag förutom Altenew stämplar använt mig av en bakgrunds stämpel från Hero Arts.

DSCN5164

Även här har jag klippt ut motiven och monterat dem på kortet med 3d kuddar.

Önskar er alla Trevlig Midsommar!!!

pc3a4ivi

Kommentera

