Tillbaka med stänken

Hm… jag har hållit mig ganska lugn med mina färg stänk i de senaste blogg inläggen så det känns som det är dax med en layout med lite mer stänk igen🙂

DSCN5182

Innan jag visar den färdiga layout tänkte jag idag visa hur enkel min bakgrund är. Jag började med att dra lite gesso med en spatel. Fortsatte med TCW stencil och modelling paste lite här och där. Stämplade med en KaiserCraft bakgrundstämpel och en stämpel från en Primas Ink´n Layer kollektion. Och så en hel del stänk av Distress Spray Stain, Dylusions Ink Spray och svart akrylfärg blandat med vatten.

DSCN5189

Ni vet väl om det skulle vara något ni saknar i butiken så tar ni kontakt med Anna och hör om hon har möjlighet att ta in? Blomman ni ser här på fotot är en stämpel från en av Primas Ink´n Layer kollektioner. Den har Anna tagit in åt mig i våras. Bara att skicka ett mail till henne och hör.🙂

DSCN5187

Rubriken och cirklarna har jag skurit ut med min Silhouette.

DSCN5191

Och till slut layouten i sin helhet. Har använt mig av mönsterpapper från KaiserCraft och Prima.

Ha de bäst!

pc3a4ivi

Kommentera

