Halv inspiration till Sommartävlingen

Ni har väl inte missat sommartävlingen?Nä så klart ni inte har🙂 Vi hoppas på massor av bidrag från er.

Jag hade så stort tänkt göra ett inspirationsinlägg till tävlingen men någonstans på vägen så försvann delar av orden för mig🙂 Jag visste jag skulle ha med blått och blommor men så när jag satt och skapade så blev det aldrig något tredje ord, därav ”halv inspiration”. Om jag inte kan få byta ut ordet brygga till bro😉

DSCN5201

Idag visar jag en layout i min enkla Clean and Simple stil med ett foto som jag tänkt skulle bli ett ”familjeporträtt” men mina grabbar (maken och sonen) tyckte annorlunda…

DSCN5203

På den här layouten har jag använt mig av Primas Ink n´layer stämplar. Bayou Flora heter de som jag använt. Dessa finns inte i butiken men Anna har tagit in dem åt mig. Du vet väl att när det är något du inte hittar i butiken att du då skickar ett mail till Anna så kanske hon kan fixa det åt dig?

DSCN5204

Jag tycker dessa stämpelavtryck blir rätt läckra när man stämplar slarvigt. Jag har använt mig av Primas Oil Pastels som ”stämpelfärg”.

Som oftast är min rubrik utskuren med min Silhouette.

DSCN5186

Finns säkert olika sätt att använda sig av dessa kritor tillsammans med stämplar. Själv tycker jag det blir bäst när jag bara doppar kritan i vatten och färglägger stämpeln.

Ha det bäst!

pc3a4ivi

Kommentera

