AJ – If you never try, you’ll never know

Man vet att man är lite skadad av sin hobby när man fotar av tapeter på restauranger…😀😀😀 Det var precis det jag gjorde och sedan skrev ut för att använda i en art journal… Jag tokgillar de här ansiktena! På restaurangen var väggen dock mer vit än den ljusbruna det blev när jag skrev ut bilden.

Bäddade in det hela med super heavy gesso och sen har jag jobbat med flera lager glazing och fingermålning med turkosa och bruna akrylfärger. Stämpeln kommer från mina egna gömmor, kommer inte ihåg tillverkare tyvärr… Jag ser att glazing mediumet inte finns i webshoppen men släng iväg ett mail till Anna så kan hon säkerligen fixa!

resized_20160501_174832

resized_20160501_171633

karin3

Kommentera

