2 x Grattis

Hej hopp!

Idag visar jag två grattis kort.

DSCN5222

Jag börjar med ett kort där jag stämplat upp Altenew stämplar och klippt ut dem.

DSCN5223

Och en lite närmare titt på dessa. Har även använt mig av Altenew stämpeldynor som finns i fyrpack i matchande färger.

Rubriken har jag skurit ut med min Silhouette. n

DSCN5225

Nästa kort är ett enkelt kort där jag använt mig av en stencil  och distress stämpeldyna för att göra bakgrunden. Även här har jag skrivit ut rubriken med min Silhouette.

DSCN5226

Lite bling för att förgylla kortet lite🙂

Ha det bäst!

pc3a4ivi

Kommentera

