Lite senil…

.. ja jag erkänner.. jag har vissa problem med minnet. Hjälpte Anna en stund idag och stannade upp mitt i vad jag gjort. ”Men shit!”  ”Jag ställde ut soptunnan igår!”
Anna: oookeeej…  ”Då ska jag ju blogga idag! Jag har inte bloggat!”

Så här kommer det två kort! Ni får inga inlinkzlänkar för det orkar jag inte.😉
Jag har använt sprakande färska stämpelset från Altenew, Big World och Tulip. På rymdkortet har gamla To the moon fått vara med också.
Distressdynor på rymdkortet och Altenews stämplendynor i lila och gröna nyanser på tulpankortet! Enjoy!

IMG_8791
IMG_8788

Ha det gott! Missa inte alla nyheter i butiken och webbshopen! Massor av nytt från Lawn Fawn och Altenew och Prima och och och! Bara kolla!!  :O

MalinT

2 reaktioner på ”Lite senil…

  1. Haha, vad skönt att det inte bara är jag som förhåller mig till världen och min almanacka genom att räkna dagar kring vissa rutiner😀

    De där tulpanerna var ju superfina ju! Och älskar den lilla ”ljusglorian” runt månen! Snyggt!

Kommentera

