Peaceful

Stencilveckorna fortsätter och det är min tur att visa något jag använt en stencil på.

Jag älskar stenciler och använder de rätt ofta. Oftast på ett väldigt enkelt sätt och ofta till bakgrunder på layouter, så även på dagens layout.

dscn5290

Till den här layouten har jag använt mig av en stencil från TCW tillsammans med modeling paste. Resultatet blir en rätt härlig struktur på bakgrunden.

Denna stencil heter Thoughts och finns i både 12×12 och 6×6. Själv har jag använt mig av 6×6 på den här layouten.

dscn5291

Mönsterpapper på den här layouten kommer från Echo Park och rubriken har jag, som så ofta, skurit ut med min Silhouette.

Och är du inte redan prenumerant av Nyhetsbrev så tycker jag absolut du ska bli det. Superbra erbjudanden dyker upp i dessa brev. Passa på att börja prenumerera nu. Har du missat var man gör det? Ja men hoppa in i butiken och längst ner på sidan fyller du i din mailadress🙂

Ha det bäst!

pc3a4ivi

Kommentera

