Strong – AJ

Den senaste tiden har jag fyllt på med många alster i min art journal – när inspirationen inte är på topp så brukar min art journal vara det som funkar. Utan krav, utan måsten – bara skapa…

strongaj_pysslo01

strongaj_pysslo02

Såklart har jag använt mina favoriter – Primas Oil pastel crayons/kritor – till att färglägga stämplarna från Altenew (Lotus). Bakgrunden har jag byggt upp i flera lager med Dylusions paint och texture paste + stencilen Harlequin (Tim Holtz Layering stencil).

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

pysslosignaturtettiz

2 reaktioner på ”Strong – AJ

  1. Åhhh!!! Som alltid har hon (du) skapat något storslaget, vackert och med tänkvärda ord❤️
    Du inspirerar alltid och då menar du att du inte är i din mojo just nu… DU skojar!!? ❤️ Härligt bara, helt enkelt ! Kram Anna

Kommentera

